OrCam Logo

Condiții comerciale, preț, retur și garanție

Art. 1. Vânzător

SC AMIT DS TECH IL SRL cu sediul în Târgu Mureș, nr. 51, jud Mureș, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J26/1930/2021, având Cod Unic de Înregistrare (CIF) RO45299108, cont bancar RO52BTRLRONCRT0629561701 deschis la Banca Transilvania vinde:

Dispozitivele asistive OrCam My Eye Pro, OrCam MyEye Smart și OrCam Read Smart și Read Be, disponibile în limbile de utilizare: română, engleză, maghiară sau opțional în alte 25 de limbi: germană, spaniolă, franceză, rusă, etc. Dispozitivele sunt predate cu procesul-verbal de predare-primire, manualul de utilizare și certificatul de garanție, care fac parte integrantă din prezentul contract și în care sunt detaliate toate elementele componente ale dispozitivului.

Prețuri

  • OrCam MyEye Pro - Începând de la 4.500 EUR
  • OrCam MyEye Smart - Începând de la 3.500 EUR
  • OrCam Read Smart - Începând de la 2.100 EUR
  • OrCam Read Be - limited edition - Începând de la 1.100 EUR

Cumpărătorul se obligă să plătească prețul integral, în baza facturii fiscale emisă de către Vânzător, în 3 zile de la semnarea contractului sau conform condițiilor stabilite în contractul individual pentru plata în rate.

Modalitate de plată: Plata prețului se efectuează prin virament bancar sau depunere direct în contul bancar al Vânzătorului la o sucursală Banca Transilvania.

Instruire

Vânzătorul va organiza o sesiune de instruire privind folosirea dispozitivului, la o dată stabilită de comun acord (online sau onsite).

Livrare

Livrarea se va face la adresa și la data stabilite anterior de către părțile contractante, prin acord comun, cost suportat de către vânzător.

Vânzătorul se obligă că odată cu livrarea bunului să organizeze o sesiune de instruire, care la nevoie poate fi repetată. Primele două sesiuni de instruire sunt gratuite, începând cu a 3-a sesiune Cumpărătorul va plăti cheltuieli de deplasare în valoare de 100 EUR/deplasare + TVA.

Obligații Cumpărător

Cumpărătorul are obligația să plătească prețul bunului la termenul stabilit în prezentul contract. Proprietatea se strămută Cumpărătorului după plata integrală a prețului stabilit.

Cumpărătorul are obligația să manipuleze, să transporte, să dezambaleze, să depoziteze, să conserve, să pună în funcțiune și să utilizeze bunul în conformitate cu instrucțiunile de folosire și păstrare date de Vânzător. Vânzătorul nu răspunde pentru defecțiunile apărute ca urmare a nerespectării acestor instrucțiuni de către Cumpărător.

Garanții

Dispozitivul are un termen de garanție de 24 luni pentru orice deteriorare, alta decât cele de utilizare și păstrare necorespunzătoare. Perioada de garanţie curge de la data semnării procesului-verbal de predare-primire.

În cazul unui defect acoperit de condițiile de garanție, Vânzătorul se obligă că în 3-5 zile lucrătoare de la înștiințare să înlocuiască bunul. După scurgerea acestei perioade, Vânzătorul pune la dispoziție un sistem de prelungire a garanției, anexă la prezentul contract.

Cumpărătorul va semnala Vânzătorului orice deteriorare în termen de garanție la numărul de telefon 0365.800.801 și/sau la adresa de email: contact-ro@orcam.com.

Dreptul de Retragere

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract după data semnării procesului-verbal de predare-primire, fără a fi nevoit să justifice decizia și poate returna bunul comandat, în 14 zile calendaristice de la primirea dispozitivului și realizarea instruirii personale, numai dacă bunul este intact, cu toate componentele din kit, altfel suma plătită nu se restituie, cumpărătorul nu mai poate returna bunul și nici nu poate solicita restituirea sumei achitate.

Data instruirii se va preciza în procesul verbal de predare-primire și instruire. Returnarea sumelor achitate se va face în 7 zile calendaristice după întocmirea procesului verbal de constatare a predării complete și intacte a dispozitivului.

Important: Cumpărătorul renunță la acest drept dacă beneficiază anterior achiziției de perioada de testare de 7-14 zile, prevăzută în contractul de custodie anterior contractului de vânzare/cumpărare, astfel admițând că a testat și achiziția reprezintă acordul lui.

Litigii

(1) Orice diferend ivit pe parcursul derulării prezentului contract privitoare la înțelesul, întinderea și/sau executarea acestuia se va soluționa pe cale amiabilă (conciliere).

(2) Dacă în decurs de 15 zile de la convocarea făcută de către oricare dintre părți nu se ajunge la o soluție agreată de ambele părți sau una dintre părți nu se prezintă la locul și data stabilite, partea interesată se poate adresa instanței judecătorești competente material potrivit dreptului comun, din mun. Târgu Mureș, în vederea soluționării litigiului.

(3) Procedura de soluționare pe cale amiabilă a diferendului se va consemna, indiferent de rezultat, într-un act scris, semnat de ambele părți contractante. În măsura în care se ajunge, printr-o astfel de procedură, la un rezultat agreat de ambele părți, actul va face parte integrantă din contract, ca exprimând voința contractuală a părților.

Încetarea Contractului

Nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul contract de către una dintre părți, în mod culpabil, după ce a fost avertizată, printr-o notificare scrisă, dă dreptul părţii lezate de a considera contractul de drept rezoluționat şi de a pretinde plata de daune-interese.

Prevederile prezentului capitol nu înlătură răspunderea părţii care în mod culpabil a cauzat încetarea contractului.

Contact

Telefon: 0365.800.801

Email: contact-ro@orcam.com

Adresă: Târgu Mureș, nr. 51, jud. Mureș